3D ефекти можуть значно впливати на візуальне сприйняття об'єктів та створювати відчуття глибини та об'ємності. Застосування таких ефектів у дизайні допомагає зробити зображення більш виразними та привабливими.
Adobe Illustrator – це професійний графічний редактор, який дозволяє створювати та редагувати векторні зображення. У цьому редакторі є безліч інструментів та можливостей, включаючи можливість створення 3D-ефектів. Але де саме функція створення 3D ефектів в Adobe Illustrator?
В Adobe Illustrator 3D ефекти знаходяться на панелі "Ефекти". Щоб отримати доступ до панелі "Ефекти", клацніть на головному меню на вкладці "Ефекти" та виберіть потрібну категорію ефектів. Потім виберіть підкатегорію "3D" і вам стануть доступними різні 3D ефекти.
3D ефекти Adobe Illustrator дозволяє створювати особливі об'ємні ефекти та трансформації. Ви зможете додати ефект об'ємності, створити тривимірні форми, завдати тіні та відображення на об'єкти вашого зображення. За допомогою 3D ефектів ви зможете надати своїм ілюстраціям більш реалістичного вигляду і зробити їх привабливішими.
Де знаходиться 3D ефект в Ілюстраторі |
---|
У програмі Adobe Illustrator 3D ефекти знаходяться в меню "Ефекти". Для застосування 3D ефектів до об'єктів слід виконати такі кроки:
Після застосування 3D-ефекту можна змінити його параметри за допомогою панелі "Властивості" або відредагувати його в режимі ізоляції. |
Де знайти 3D в Ілюстраторі?
З меню Effect=>3D (Ефект=>3D) відкрийте команду Revolve (Обертання) — за умовчанням отримаємо приблизно таку кулю, як на рис.
Які ефекти є в Ілюстраторі?
Ефекти та фільтри в Adobe Illustrator
- Растрові фільтри та ефекти
- Artistic.
- Texture.
- Sketch.
- векторні ефекти
- Distort&Transform, Stylize та Warp.
- Convert to Shape.
- 3D.
Як зробити об'ємний малюнок в Ілюстраторі?
Для створення тривимірних об'єктів за допомогою обертання в Ілюстраторі (Adobe Illustrator) є команда Ефект — Об'ємне зображення — Обертання. Для того, щоб обертати об'єкт, спочатку потрібно намалювати його половину. Це половинка об'єкта, потім буде обертатися програмою і в результаті вийти об'ємний об'єкт.