Автомобілі Mitsubishi Pajero – відомі позашляховики, які користуються заслуженою популярністю у автолюбителів. Модель Pajero 4, що випускається з 2006 року по теперішній час, пропонується з різними варіаціями трансмісії, проте найбільш поширеною та затребуваною є автоматична коробка передач.
Автоматична коробка передач Mitsubishi Pajero 4 оснащена передньопривідною та повнопривідною системами, дозволяючи водієві вибрати налаштування залежно від умов дороги та уподобань. Відмінною особливістю автоматичної коробки передач Pajero 4 є широкий діапазон перемикань швидкостей, що забезпечує плавну та комфортну їзду в міських умовах, а також надійний та ефективний рух бездоріжжям.
Питання про вибір типу трансмісії є важливим для автолюбителів, які віддають перевагу Mitsubishi Pajero 4. Однак завдяки надійній та продуктивній автоматичній коробці передач, встановленій на цій моделі, водію надається можливість насолоджуватися впевненим та плавним пересуванням, незалежно від дорожніх умов. Бездоганна робота автоматичної коробки Mitsubishi Pajero 4 є однією з причин, чому ця модель залишається популярною і затребуваною серед автолюбителів у всьому світі.
Модель | Тип АКПП |
---|---|
Паджеро 4. 3.0 (V6) | 5-ступінчаста АКПП INVECS-II Sport Mode |
Паджеро 4. 3.2 DI-D | 5-ступінчаста АКПП INVECS-II Sport Mode |
Паджеро 4. 3.8 | 5-ступінчаста АКПП INVECS-II Sport Mode |
Які акпп ставилися на Паджеро 4?
Зміст:
Автоматична коробка Mitsubishi V5AWF Лінійка V4A: V4A11, V4A12, V4AW2, V4AW3, V4A51 та V5A51.
Як часто міняти масло в коробці автомат Паджеро 4?
від 16100 руб. від 16100 руб. За регламентом автовиробника заміна олії АКПП Міцубісі Паджеро 2 4 повинна проводитись через 90 тис. км пробігу.
Які диски пасують на Паджеро 4?
Диски для MITSUBISHI Pajero IV 3.8i
Діаметр дискав дюймах параметри | Ширина диска, дюйми параметри | Кріпильні параметри |
---|---|---|
диски R17 – базовий | 7.5 | 6×139.7 |
диски R18 | 7.5 | 6×139.7 |
диски R19 | 8.0 | 6×139.7 |
диски R20 | 8.0 | 6×139.7 |
Як зробити Паджеро 4 м'якшим?
Встановлення проставок або більш "високих" пружин може зробити підвіску м'якшою. За рахунок того, що амортизатори починають працювати на початку ходу, в області меншої жорсткості. Це можливе пояснення поліпшенню комфорту, що відзначається при установці більш жорстких, але і більш високих пружин.